r-b

Direktlänk till inlägg 1 februari 2015

Första inlägget

Av rebecca berglind - 1 februari 2015 20:45

Hej!Första inlägget på den här bloggen då. Kommer se framimot att blogga varje dag och kunna visa er vad ja håller på med i mitt liv!Det här inlägget kommer vara rätt kort men aja...Om ni vill veta mer om mig och vart ja rider så är det bara att skriva i kommentarsfältet.

 

Några bloggar ja läser:

Nellie Berntsson

Linn Alhborg

Linn Olsson

Linn Strelin

Tyra Sjöstedt

 
 
Oslofru

Oslofru

2 februari 2015 10:43

Så kul ;D Lycka till med bloggandet :) <3

http://www.oslofru.com

rebecca berglind

2 februari 2015 17:04

Ja,ska bli riktigt kul!Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca berglind - 8 februari 2015 13:28

Hello darling...I helgen så har ja varit hos Amalia,vi har inte gjort så mycket...I förrgår så satt vi och spela The Sims från kl 8 till halv 3!Och i går så spela vi hela dagen också..Men i dag så kanske vi ska rida hennes hästar.Vi får se,men i morg...

Av rebecca berglind - 4 februari 2015 21:08

Hej!Om bara några dagar så är det sportlov!Hur skönt?!Kommer inte göra så mycket specielt på sportlovet förutom att rida,men dom ska få vila rätt mycket under sportlovet för dom behöver ju faktist också ett lov i bland!Nedanför så kommer ja skriva li...

Av rebecca berglind - 3 februari 2015 16:04

En vanlig dag...För ungefär en timme sen så om kom ja hem från skolan,och vi gjorde inte något specielt i skoaln förutom att vi hade HKK och elevensval!På HKK så gjorde vi kladdkaka,den blev faktist riktigt god!På elevensval så gjorde vi typ ingentin...

Av rebecca berglind - 2 februari 2015 17:05

Hej!Här kommer lite bilder från 2014-2015.                        ...

Presentation


Hej!Ja är en 13 årig tjej som älskar att rida umgås med vänner och kolla runt på bloggar!Min vardag består av allt möjligt,så om ni vill veta hur ja är och hur min vardag ser ut så ska ni ta och följa mig i ett stort äventyr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards